Page Views

zondag 8 mei 2011

Wonderpen en Vijl by Herôme.

Haaai meiden!

Vandaag schrijf ik een review over de wonderpen en glazenvijl van Herôme. Ik heb ze samen in een setje gekocht t.w.v. €9,95 bij de D.A. Drogisterij. Samen zaten ze verpakt in een mooi 'tasje'. Helaas kan ik hier geen foto van laten zien want mijn fototoestel is momenteel helemaal leeg. En anders heb ik geen artikel voor vandaag =(. Maargoed, de foto's zijn dus van internet. Ik begon ong. anderhalve maand geleden te merken dan mijn nagels heel lelijk aan het worden waren. Ik had toen eigelijk nog nooit van nagelverzorging gehoord (figuurlijk dan, ik deed er gewoon niks mee!). Mijn moeder had er ook last van en dus zijn we samen  naar een goed product gaan zoeken. Ongeveer een week geleden kwam ik dus thuis met dat setje van herôme. Ik begin met de wonderpen:

Herôme Wonderpen, 2,5 gram €9,99



Deze wonderpen is fantastisch! Het is dus gewoon penvormig zoals je aan de naam ziet. Op de plaats waar de inkt bij een pen meestal uitkomt zit nu een kwastje van ongeveer een halve cm dik. Als je op de bovenkant van de pen drukt en weer loslaat komt er een soort olie uit. Het is hier de bedoeling dat je deze over je nagelriemen smeert en er daarna goed in masseert. Het belooft je nagelriemen te herstellen en de verzorgen. Je moet het 1x per dag doen. Ik ben er nu dus ongeveer een week mee bezig en mijn nagelriemen zijn veel mooier geworden! Helaas heb ik daar dus geen foto's van. Maargoed. Het is een fijnwerkende pen waar je ook niet mee knoeit of iets dergelijks. Zeker voor gevoelige nagelriemen is dit echt dé oplossing. Er staat niet bij hoeveel ml er in zit maar wel dat ie 2,5 gram is. Apart kost hij €9,99 . Dit verbaast mij heel erg want in mijn setje waar ik de nagelvijl ook no bij kreeg is ie maar €9,95. Maargoed, verder met de vijl.

Herôme Glasvijl, 13 cm €9,99


Bij de wonderpen zat dus ook deze mooie glasvijl. Hij is in totaal 13 cm lang maar het vijl gedeelte is 9 cm. Ik vind persoonlijk een glasvijl veel fijner dan een gewone vijl. Deze van Herôme zeker! Handig is ook dan er een fijl opbergbakje bij zat zodat ie niet beschadigt en dat je hem ook als je wilt ergens mee naar toe kan nemen. Met de vijl kan je alleen van buiten naar binnen vijlen. Dat is trouwens ook het beste voor je nagels. Ook hoef je door deze vijl je nagels niet meer te gaan knippen want hij maakt ze ook korter. Tegelijkertijd worden je nagels ook mooi rond. Veel kan ik niet over de vijl zeggen, hij is vooral makkelijk om mee te nemen want hij zit in een doosje en je hoeft dus ook geen nagelschaartje mee te nemen. Wat me weer verbaasd is dat ie zo duur is. Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad dat deze 2 producten bij elkaar maar €9,95 waren!

Maargoed, mijn eindoordeel is best positief. De wonderpen is voor mij echt een must-have want anders zien mijn nagelriemen er niet uit! Positief ook is dat het een snelle werking heeft met ook nog een best lekker geurtje.
De vijl vind ik ook super! Alhoewel ik niet vaak mijn nagels vijl. Met deze vijl overigens ook niet, ook al is ie superfijn. Voor de meiden die vaak vijlen en het ook nodig hebben zal ik het zeker aanraden. Maar voor de meiden onder ons die net zoals mij het niet zo boeiend vinden, al dat vijlen zou ik toch voor een goedkopere versie gaan. Het is dat ik deze vijl erbij kreeg maar anders had ik hem ook niet gekocht voor zo'n prijs. Maar oke, hij maakt je nagels mooi rond en voldoed aan de eisen van een vijl dus deze is vrijwel ook positief!
De wonderpen geef ik een 8 want hij is wel wat aan de dure kant en ik heb het idee dat ie wel wat snel opgaat. De vijl geef ik een 7,5 omdat ik er niet zo'n behoefte aan heb.

BTW: De foto van de wonderpen heb ik van ByTom en de foto van de glasvijl heb ik van Dhini.nl. Klik maar even op de naam om naar hun site te gaan.
Vond je het een handige of saaie review? Heb je een vraag of request? Of een andere opmerking? Laat een reactie achter! Je kan me natuurlijk ook altijd mailen naar beautyvragen@hotmail.com !

Liefs,
Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten