Page Views

dinsdag 10 mei 2011

Review: Miss Sporty Perfect Colour Lipstick

Hallooo meiden!

Vandaag heb ik review voor jullie over de Miss Sport Perfect Colour Lipstick! Ik heb deze een paar dagen geleden gescoort voor de budgetprijs van €1,99 bij de DA. Hier zie je hem: 


Zoals je al ziet is het gewoon een simpele donkerblauwe verpakking. Ziet er gewoon goed uit. Maar je kan dan ook geen luxe verpakking verwachten met zo'n prijs. De dop vind ik wat minder. Hij sluit dan wel goed. Maar hij is wel wat losjes en dreigt er bij mij steeds af te vallen. Dat kan natuurlijk ook aan mijn lipstick liggen. Als je de dop eraf haalt kan je de lippenstift er makkelijk uitdraaien. Hij is ongeveer 2,5 cm lang. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het uiterlijk. De kleur die ik heb is nummer 018 Peach Passion. Het is dan ook een peachy kleurtje. Hieronder zie je de naam en de swatch van de stick:



Zoals je aan de swatch ziet is het een niet al te opvallend kleurtje. Het is gewoon een licht shimmerend peachy kleurtje. Toen ik in de winkel stond was ik daar heel erg over verbaasd. Ik had namelijk niet verwacht dat ie zo goed gepicmenteerd was. Hij blijft ook heel lang zitten. Zeker een paar uur. Dat is misschien wat minder dan al die andere dure lipsticks maar deze kostte dus ook maar €1,99. Maargoed, ik heb ook nog een vergelijk foto. Een foto zonder en een foto met lipstick. Sorry dat de kwaliteit niet helemaal perfect is.


Nou zoals je ziet geef de lipstick je een glanzend kleurtje. Niet dat je lippen heel veel van kleur veranderen maar toch. Hij doet wel wat. Ik vind het voor mijzelf echt dé perfecte lipstick. Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen houd ik niet van al te fel. Toen ik in de winkel stond was er nog maar een andere lipstick. Als ik het goed heb nummer 058 malaga. Deze vind je hier (klikken!). Deze was dus te fel en dus heb ik deze ook gekozen. Ik denk dat als er meerdere lipsticks waren dat ik deze niet had gekozen. Dan was ik voor een wat rozere kleur gegaan. Maar achteraf ben ik toch blij dat ik deze heb gekozen.

Ik denk niet dat ik deze lipstick nog een keer zou kopen. Ik hou namelijk meer van lipglossjes. Ook al blijven deze nooit goed zitten. Ik ben iemand die graag smeert! =) Wel ben ik heel tevreden over de lipstick en geef ik heb een 7.5 !

Vond je dit een handige review of juist niet? Heb je vragen of opmerkingen? Laat een reactie achter. Je kunt natuurlijk ook altijd mailen naar beautyvragen@hotmail.com of me een berichtje sturen op twitter! @Loveforbeauty_ volg me ook!

Liefs,
Charlotte

1 opmerking: