Page Views

maandag 9 mei 2011

Talk About: Rode lippen

Hallo lieve meiden,

Vandaag ga ik voor het eerst een talk about doen. Ik zal even kort uitleggen wat dit inhoud:
Eens in de zoveel tijd ga ik dit doen. Ik heb niet een vaste datum ofzo. In een Talk About geef ik mijn mening over de trends van het moment. Ik geef een paar voorbeelden en ik vertel of ik het wat vind of niet. Nou, ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Vandaag gaat de Talk About over dé zomertrend van 2011: Rode Lippen!

De bedoeling is gewoon om je gezicht zo neutraal mogelijk te houden. Behalve dan je lippen natuurlijk. Deze kleur je mooi met een knalrode lipstick. Alhoewel het niet perse rood hoeft te zijn. Andere felle kleuren zijn ook goed. Denk hierbij aan paars en knalroze. Welke het beste bij jou past kan ik niet zomaar zeggen. Dit moet je zelf een beetje uitproberen. Voor advies kan je natuurlijk ook een medewerker van de winkel om hulp vragen. Over het algemeen staat het bij iedereen. Bij donkere maar ook bij blanke mensen. Hier een voorbeeld:


Zoals je ziet zijn de rode lippen dus ook bekent bij de sterren zoals Beyonce, Nicki Minaj, Katy Perry, Rihanna, Paris Hilton enzovoorts.
Zelf vind ik de rode lippen nogal gedurft. Voor zomaar een keer naar school vind ik het dan ook net iets té. Maar bijvoorbeeld om naar een feestje te gaan kan wel. Alhoewel bijvoorbeeld VeraCamilla het heel goed kan hebben. Als je even op de link klikt zie je een foto van haar met deze trend.
Moeilijk is het niet om deze trend op jezelf uit te oefenen. Hieronder vind je een paar felle kleurtjes lipstick die ik persoonlijk heel mooi vind. De prijsjes en merken staan eronder:



Ik hoop dat jullie er wat aan hadden!

Vond je het een leuke/handige review? Of vond je het helemaal niks? Heb je een vraag of een andere opmerking? Plaats een reactie! Ook kan je me altijd mailen op beautyvragen@hotmail.com. Sinds kort heb ik ook twitter en daarop kun je me ook een berichtje sturen, @LoveForBeauty_  Je kan me natuurlijk ook volgen!

Liefs,
Charlotte

1 opmerking:

  1. Heeii!
    Super leuke blog! Je schrijft echt heel leuk! Ik vind het echt jammer dat ik nogal weinig tijd heb om te bloggen want mijn vingers kriebelen en mijn toetsenbord roept me de hele tijd!
    Je site ziet er echt leuk uit, mooie layout :D

    Xx van Mij

    BeantwoordenVerwijderen