Page Views

woensdag 11 mei 2011

Review: Catrice Nagellak 160 Sweet for my sweets

Heeee allerliefste meiden!

Vandaag geef ik een review over de nagellak van Catrice in nummer 160. Sweets for my sweets. Hij kost €2,49 en je kunt hem vinden in de grote filialen van het Kruidvat. Helaas is deze review niet al te lang. Voor meer informatie moet je even doorlezen en dan vind je hem als het goed is onderaan het bericht!
Als allereerst laat ik een foto zien van de producten die je allemaal nodig hebt:


Dit zijn dus een basecoat, de Catrice nagellak en een topcoat. Het merk van de topcoat en basecoat maakt niet uit. Nou, voordat ik de nagellak heb opgedaan heb ik natuurlijk eerst basecoat aangebracht. Ik heb die van het etos. Het is een hele fijne basecoat vind ik zelf. Hier zie je een foto:


Daarna heb ik natuurlijk de Catrice nagellak aangebracht. Ik vind hem persoonlijk een beetje waterig. Ik hou dan ook meer van de Essence Colour & Go lijn! Maargoed, je moet dus wel 2 laagjes aanbrengen. Anders dekt ie niet goed. Als je 2 laagjes hebt aangebracht ziet ie er ongeveer zo uit:


Na de 2 laagjes heb ik er nog een topcoat van Miss Sport Nail Expert overheen gesmeerd. Hier heb ik ook een foto van, alhoewel je het niet goed ziet. Voor de rest vind ik het echt een prachtige kleur. Heel meisjes achtig! Je kunt het omschrijven als baby/barbieroze. Hier zie je de foto:


Voor degene die het trouwens niet weten, ik zal even uitleggen wat basecoat en topcoat is. Basecoat doe je op je nagels vóórdat je ze in een kleurtje gaat lakken. Het is beter voor je nagels want zo verkleuren ze niet. Als je je nagels dan vervolgens hebt gelakt doe je er een laagje topcoat overheen. Een reden dat je dat doet is omdat de kleur dan mooier blijft. Een andere is dat de nagellak langer blijft zitten en weer een ander is dat je nagels mooi blijven glanzen. Duurder dan gewone nagellak zijn deze niet. Meestal liggen de prijzen rond de €1,- tot €3,-
Dit was mijn review. Sorry dat ie niet zo lang was maar ik heb vandaag niet zo veel tijd. Het kan zijn dat deze week de reviews of iets dergelijks toch wat minder lang worden. Dat komt omdat ik deze week veel toetsen en proefwerken heb waar ik voor moet leren. Ook hebben we deze week oudergesprek. Sorry daarvoor!

Goede of juist slechte review? Heb je een request?  Vragen over het product of een andere opmerking? Plaats een reactie! Je kunt me natuurlijk ook altijd mailen naar beautyvragen@hotmail.com of me een berichtje sturen op mijn twitter: @Loveforbeauty_ 

Kusjes,
Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten