Page Views

zaterdag 7 mei 2011

Review Kruidvat BodyFruit lijn

Heee meiden,

Vandaag mijn eerste review. Hij gaat over de BodyFruit lijn van het Kruidvat.
De zomer komt er natuurlijk weer aan en daar hoort natuurlijk ook een lekkere bodylotion enzo bij! Ben je hiernaar opzoek dan is de nieuwe lijn van Kruidvat perfect! De lijn bestaat uit een bodylotion, bodybutter, showergel en een bodyscrub. Ook heb je nog 3 verschillende geuren. Dit zijn: 1.Mango&Papaya, 2.Coconut&SheaButter 3.Cranberry&Pommegranate.


Ik heb zelf een bodylotion met de geur Mango&Papaya en een bodybutter met de geur Coconut&SheaButter. Deze ga ík vandaag reviewen. Meer heb ik namelijk niet gekocht. Niet omdat de producten mij niet aanspraken maar ik ben een beetje aan het sparen. Misschien dat ik daar nog wel ooit een berichtje over maak. Maargoed, waar het op neer komt: Ik heb niet zo heel veel geld en heb dus alleen die twee producten gekocht omdat deze mij het nuttigst en leukst leken voor een review. Maar ben je benieuwd naar reviews van de andere producten? Kijk dan eens op: BeautyLab (hier klikken!). Maar goed, ik begin nu met mijn producten:

Kruidvat Bodylotion Mango&Papaya, 250 ml €2,29:


Hierboven zie je de mooie fles en mijn hand met de bodylotion erop. Ik moet ten eerste zeggen dat de verpakkingen er echt geweldig uit zien! Super zomers en je komt dus al helemaal in de stemming. De dop kan je er makkelijk af draaien en hij sluit ook goed. Als je de dop eraf draait zie je een soort 'tuutje' met een gaatje van 2mm erin. Hier komt de bodylotion uit. Veel heb je niet nodig. Met het kloddertje op mijn hand kan je al gauw je been insmeren. De geur vind ik bij deze niet heel geweldig. In de winkel vond ik hem lekkerder dan de andere 2 maar achteraf had ik toch liever de Cranberry&Pommegranate geur gepakt. Maarja, ieder zijn eigen mening. Hij belooft je huid soepel en zacht aan te lapen voelen. Dit klopt helemaal, je huid voelt heerlijk aan. Het trekt ook heel snel in! In totaal zit er 250 ml in en voor de prijs van €2,29 is het product dus helemaal top!

Kruidvat BodyButter Coconut&SheaButter, 200 ml €2,49


Verder heb ik ook nog een lekkere naar kokos ruikende bodybutter! Deze vind ik HEERLIJK! Ik ben dan ook een enorme fan van kokos. De butter zit in een grote pot met ook een mooie bovenkant zoals je op de foto ziet. Zodra je de pot opendraait ruik je meteen de geur. Zodra je wat met je vingers iets eruit wilt halen merk je wel dat het wat puddingachtig is. Het veert wat terug. Niet dat dit wat uitmaakt. Als je het dan op je huid aanbrengt is het supersnel ingetrokken! Binnen 1 minuut voelt je huid super zacht aan. Ook een pluspunt is dat het een niet al te vettige bodybutter is. De butter heb ik dus gelukkig wel in een lekkere geur gekocht. In totaal zit er 200 ml in en je kunt hem voor €2,49 halen bij het kruidvat.

Eindoordeel:


Ik ben heel tevreden over deze producten! Alleen vind ik de bodylotion dan niet zo heel lekker ruiken. Voor de rest voldoen de producten goed aan hun eisen en kun je ze best vergelijken met duurdere producten zoals die van Nivea. Voor degene die het belangrijk vinden: Er zit in allebei Vitamine C en het is dermatologisch getest. Zeker een aanrader. De bodylotion geef ik een 7,5 (vanwege de geur iets minder) en de bodybutter een dikke 9!

Leuke, fijne, handige of juist saaie review? Request? Andere opmerking? Laat een reactie achter! Je kunt me ook altijd mailen op beautyvragen@hotmail.com . Bedankt alvast!

Liefs,
Charlotte.

1 opmerking: