Page Views

zaterdag 7 mei 2011

1st Impression

Hallo meiden! <3

Dit is mijn eerste berichtje. Het is dus nog geen artikel ofzo. Ik zal mezelf hier even kort voorstellen en wat vertellen over mijn Love For Beauty blog =).
Nou, ik zal maar beginnen met mezelf.

Mijn naam is Charlotte en ik ben 13 jaar oud. Ik doe aan streetdance en ik hou heel erg van make-up dus (duh =p), Ik zit in de eerste van Havo/Atheneum. Ik háát techniek en mijn lievelingsvakken zijn tekenen en frans. Mijn familie en vrienden zijn heel belangrijk voor me en ik spreek dus vaak met hen af.

Ik ben met deze site begonnen omdat ik vooral zelf veel beautyblogs lees. O.a. MakeUpSisi, Teskuh, Vera Camilla en Beautyking (klik op de naam voor website!) Toen ik deze blogs las kreeg ik zelf de neiging om ook een beautyblog te beginnen. Het verschil is alleen dat ik liever geen filmpjes van mezelf maak. Maar het gewoon bij bloggen houd. Dit is gewoon om privacy redenen. Niet dat ik een ziekte ofzo heb dat niemand mij mag zien xp, maar ik heb het gewoon liever niet.
Request zijn natuurlijk altijd welkom! Dan heb ik tenminste iets om over te schrijven. Ook zou ik het leuk vinden als jullie was reacties achterlaten, daar doe ik het ook voor! =) Zo weet ik dat mensen mijn blog volgen.

Als je vragen hebt of je wilt gewoon iets kwijt dan kan je me altijd mailen op: beautyvragen@hotmail.com.

Liefs,
Charlotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten